Stiching Zorg & Succes

Telefoonnummer

Home / Persoonlijke verzorging

Persoonlijke verzorging in regio Amsterdam

Voor mensen met een verstandelijke beperking of lichamelijke beperkingen en voor kwetsbare ouderen kan persoonlijke verzorging in regio Amsterdam ervoor zorgen dat zij thuis kunnen wonen. Stichting Zorg & Succes helpt u of uw naasten bij het ondersteunen of (tijdelijk) overnemen van activiteiten op het gebied van het niet meer zelfstandig kunnen functioneren. Dit doen we met behulp van deskundige zorgverleners die u snel een vertrouwd gevoel zullen geven. Doordat we werken met hulpverleners met diverse religieuze en culturele achtergronden, zult u zeker een goede match vinden tussen onze medewerkers.

Bent u geïnteresseerd in onze persoonlijke verzorging?

Digitaal zorgdossier

Toegespitst op persoon

Diverse hulpverlening

Persoonlijke verzorging aanvragen in uw regio voor mensen met een beperking

Persoonlijke verzorging is uitermate geschikt voor mensen met een somatische of chronische beperking, of verstandelijke, lichamelijke of zintuiglijke beperkingen. U krijgt met deze vorm van verpleging en verzorging hulp bij algemene dagelijkse levensverrichtingen als hulp bij het aankleden, douchen en tandenpoetsen. Het is bovendien ook een goed idee om persoonlijke verzorging in te schakelen voor kwetsbare ouderen in uw regio, omdat deze zorg gericht is op het opheffen van een tekort aan zelfredzaamheid. Wanneer u of uw naaste vooral stimulering nodig heeft bij deze dagelijkse levensverrichtingen, zal de persoonlijke verzorging voor kwetsbare ouderen bij onze kleinschalige thuiszorgorganisatie in regio Amsterdam ingestoken worden als ondersteuning.

Verzorgd worden door uw familie

De persoonlijke verzorging voor mensen met een verstandelijke beperking of lichamelijke beperkingen kan ook geregeld worden door uw naasten of familieleden die in uw regio wonen. Deze zorg koopt u in als u een indicatie heeft voor Wet Langdurige Zorg. Uw familie of naasten houden dan toezicht en ondersteunen u bij de algemene dagelijkse levensverrichtingen waarbij u hulp nodig heeft. Misschien helpt uw familie, als zij dit kunnen, u ook bij het uitvoeren van taken in uw huishouden. Wilt u deze vorm van zorg professioneel regelen? Dan bespreekt u bij ons de mogelijkheid van het inschakelen van huishoudelijke hulp. Kan uw familie de persoonlijke verzorging voor mensen met lichamelijke beperkingen of een verstandelijke beperking niet uitvoeren, maar willen ze wel op de hoogte blijven? Dan kan! Wij houden een digitaal zorgdossier bij dat u en uw familie en naasten met uw toestemming mogen inzien.

Maak een afspraak om persoonlijke verzorging in te plannen

Onze zorgstichting is er voor iedereen die hulp nodig heeft in het dagelijkse leven. Zo kan de persoonlijke verzorging die wij in uw regio aanbieden kwetsbare jongeren en ouderen helpen om langer zelfstandig te blijven wonen. Ook voor mensen met een verstandelijke beperking of lichamelijke beperkingen kan persoonlijke verzorging door professionele hulpverleners een oplossing zijn, zodat niet alle zorg op de familie aankomt. Wilt u direct starten met zorg of heeft u nog vragen? Vul ons contactformulier in! Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.