Stiching Zorg & Succes

1032KJ Amsterdam

Telefoonnummer

Over Stichting Zorg & Succes

Wij zorgen zorgvuldig voor uw problemen

Stichting Zorg en Succes is een stichting die zich vooral richt op kwetsbare ouderen.
Mensen met een lichamelijke en of verstandelijke beperkingen, die zorg, begeleiding, verpleging en ondersteuning nodig hebben.

Wij vinden het belangrijk dat er een juiste match is tussen de client en de zorgverlener.
Ons team is samengesteld uit mensen met verschillende culturele achtergronden en religie.
Om die reden zijn wij ook in staat om op dit gebied passende zorg te verlenen.

Wij investeren in het contact met mensen om zo hun wensen en behoefte centraal te stellen.
Onze kernwaarden hierbij zijn:
• Aandacht
• Deskundigheid

Stichting Zorg & Succes

Team Stichting Zorg & Succes

female-nurse-posing-in-clinic.jpg
female-nurse-talking-with-an-old-woman.jpg
Wie wij zijn?

Stichting Zorg & Succes is een relatief kleine thuiszorgorganisatie. Onze prioriteit is een tevreden cliënt. De client staat bij ons centraal. Door de kleinschaligheid is het contact tussen cliënten en onze medewerkers optimaal te noemen. De door onze medewerkers geleverde zorg is professioneel, up-to-date, op tijd en voelt aan alsof de client door een familielid verzorgd wordt.

Het zorgdossier dient als informatiebron waarin alle relevante gegevens voor een goede zorgverlening zijn opgenomen. In het zorgdossier treft u de gemaakte afspraken aan die tussen u en Stichting Zorg & Succes gemaakt zijn. Bovendien treft u hierin ook voor u alle belangrijke contactgegevens. Verder bevat het zorgdossier zorginhoudelijke informatie die bij de zorgverlening van belang kan zijn. Doordat wij gebruik maken van een digitaal zorgdossier is het zorg map wat voor u ligt zeer summier. Mocht u of uw eerste contactpersoon de documenten willen inzien kunt u dit altijd bij ons opvragen.

Als u hulp nodig heeft of een vraag heeft, neem dan contact met ons op.