Stiching Zorg & Succes

1032KJ Amsterdam

Telefoonnummer

Home / Huishoudelijke hulp

Huishoudelijke hulp aan mensen met beperkingen

Voor huishoudelijke hulp aan kwetsbare ouderen of mensen met verstandelijke of lichamelijke beperkingen kunt u goed terecht bij Stichting Zorg & Succes in Amsterdam. U kunt bij ons huishoudelijke hulp aanvragen met begeleiding van een van onze deskundige zorgverleners. Wij vinden het belangrijk dat u uw zorgverlener vertrouwt, alsof u door een familielid verzorgd wordt. Om een veilig gevoel te kunnen bieden aan alle hulpbehoevenden, hebben wij zorgverleners in dienst met verschillende religieuze en culturele achtergronden. Zo kunnen alle kwetsbare ouderen en mensen met lichamelijke of verstandelijke beperkingen een juiste match vinden met hun huishoudelijke hulp.

Bent u geïnteresseerd in onze huishoudelijke hulp aan mensen met beperkingen?

Digitaal zorgdossier

Toegespitst op persoon

Diverse hulpverlening

Verschillende soorten huishoudelijke hulp aanvragen voor kwetsbare ouderen en mensen met beperkingen

Er zijn verschillende vormen van huishoudelijke hulp die mensen met verstandelijke of lichamelijke beperkingen of kwetsbare ouderen kunnen ontvangen. Zo kiest u voor lichte, matige tot zware huishoudelijke hulp, met of zonder begeleiding. Heeft u veel hulp aan huis nodig, omdat u zelf geen huishoudelijke taken kunt verrichten? Dan zullen onze zorgverleners u helpen met het schoonhouden van uw woning zoals stofzuigen, afstoffen of de ramen zemen.

Huishoudelijke hulp met begeleiding

Wanneer de mensen met lichamelijke of verstandelijke beperkingen voor wie u de zorg aanvraagt zelf nog wel iets kunnen doen in huis, kiest u voor huishoudelijke hulp met begeleiding. Met de hulp van een zorgverlener van onze zorgstichting maakt u een schoonmaakplan dat u tijdens de uitvoer van uw huishoudelijke taken begeleiding biedt. Ook helpt onze vrijwilliger of zorgverlener u mee tijdens het uitvoeren van de taken. In overleg is het mogelijk om uw schoonmaakplan tussentijds aan te passen aan uw wensen en behoeften, zodat u altijd de hulp ontvangt die op dat moment bij u past. We houden u en uw naasten (bij toestemming) ook altijd op de hoogte van de hulp die u van ons ontvangt, middels het digitale zorgdossier wat we voor u bijhouden.

Overleg met ons over de meest geschikte hulp voor u of uw naaste

Als kwetsbare ouderen of mensen met lichamelijke of verstandelijke beperkingen alleen wonen en weinig zelfredzaamheid hebben, kan huishoudelijke hulp een positieve invloed hebben op eenzaamheid. Aarzel daarom niet om hulp voor mensen met een geestelijke beperking of voor ouderen in te schakelen. Wilt u weten of huishoudelijke hulp met begeleiding het meest geschikt is of dat u beter alle taken uit handen kunt geven? Vul dan ons contactformulier in met uw vragen en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.