Stiching Zorg & Succes

Telefoonnummer

Home / Begeleiding individueel

Begeleiding individueel

Wanneer u of uw naaste een lichamelijke beperking heeft en extra hulp nodig heeft in het dagelijks leven, schakelt u ons in voor begeleiding individueel in de regio Noord-Holland. Stichting Zorg & Succes uit Amsterdam biedt u professionele hulp in de vorm van individuele begeleiding, dat tot kortgeleden ook ambulante ondersteuning werd genoemd.

Bent u geïnteresseerd in onze individuele begeleiding voor mensen met een lichamelijke beperking?

Digitaal zorgdossier

Toegespitst op persoon

Diverse hulpverlening

Ontvang begeleiding individueel met een lichamelijke beperking in uw regio

In de wet staat dat iedereen moet kunnen deelnemen aan de maatschappij. Als dat door lichamelijke beperking niet zonder hulp lukt, kunt u daarvoor begeleiding individueel in uw eigen regio aanvragen bij onze zorgstichting. U kunt ook ambulante ondersteuning nodig hebben door:

• Probleemgedrag
  • Problemen met denken en concentreren
  • Problemen met oriëntatie in uw omgeving; bijvoorbeeld bij dementie
  • Andere aandoeningen waarbij hulp nodig is

Tijdens onze ambulante ondersteuning ontvangt u van uw zorgverlener tips en adviezen. Wij helpen u als u verpleging en verzorging nodig heeft met het aanleren van structuur, het maken van een dagindeling en het behouden van activiteiten als hobby’s of boodschappen. Ook oefent u tijdens onze begeleiding individueel bij een lichamelijke beperking met vaardigheden en het onderhouden van sociale contacten in uw regio. Daarnaast bieden we u ambulante ondersteuning door u te helpen met uw administratie en uw geldzaken. Alles wat we samen doen, noteren we in uw digitaal zorgdossier dat u zelf op aanvraag kunt inzien. Heeft u ook hulp nodig bij algemene dagelijkse levensverrichtingen? Dan bieden wij u ook persoonlijke verzorging aan. Bij deze vorm van zorgverlening helpen we u met aankleden en douchen of wordt u gestimuleerd om dit door onze tips zelf te doen.

Bepaal met onze zorgverleners welke vorm van ambulante ondersteuning u nodig heeft

Als u in regio Noord-Holland woont, kunt u voor begeleiding individueel bij een lichamelijke beperking zeker terecht bij onze deskundige zorgverleners. Wij hebben mensen met diverse culturele en religieuze achtergronden in dienst, waardoor u als cliënt altijd een goede match vindt met uw zorgverlener. Heeft niet u maar uw kind ambulante ondersteuning nodig? Ook dat is bij ons mogelijk. Wilt u weten welke vorm van zorg het meest geschikt is voor u of uw naaste? Of wilt u eerst met onze zorgverleners kennismaken voordat u start met begeleiding individueel bij een lichamelijke beperking in uw regio? Bel ons dan op 085 064 77 73 om een afspraak te maken.