Stiching Zorg & Succes

Telefoonnummer

Home / Gezinsondersteuning

Ouderbegeleiding als gezinsondersteuning

Gezinsondersteuning en met name ouderbegeleiding is erg belangrijk als u meer grip wilt krijgen op de problemen waar u als gezin tegenaan loopt. De ondersteuning van Stichting Zorg & Succes uit Amsterdam is bedoeld voor u als ouders/verzorgers met een gezin met kinderen tot 23 jaar, die hulp nodig hebben om de situatie thuis te verbeteren.

Bent u benieuwd naar onze gezinsondersteunende dienst?

Digitaal zorgdossier

Toegespitst op persoon

Diverse hulpverlening

Het aanvragen van gezinsondersteuning in de vorm van ouderbegeleiding geeft rust

Wanneer u gezinsondersteuning aanvraagt om ouderbegeleiding te krijgen, zult u gekoppeld worden aan onze gezinsondersteuner. De ondersteuner van onze zorgstichting werkt samen met instanties zoals de huisarts, GGD of Veilig Thuis, en onderzoekt samen met u wat er binnen uw gezin aan de hand is. Ook stelt u samen een hulpvraag op bestaande uit praktische problemen bij de opvoeding of problemen die u in het dagelijkse leven ondervindt. Daarnaast ontvangen u of uw kinderen van ons ook (maatschappelijke) ondersteuning als dat nodig is. Als u ons inschakelt voor gezinsondersteuning in de vorm van ouderbegeleiding, bespreken we regelmatig samen of het de goede kant op gaat. Dit schrijven we op in ons digitaal zorgdossier, dat u ook mag inzien. Ons einddoel is namelijk dat u en uw gezin het zelf verder kunnen en rust en een betere sfeer in huis bereikt hebben. U leert als gezin om moeilijke situaties op te pakken en u weet bij wie u terechtkunt als u dingen niet meer alleen kunt oplossen.

Vul ons contactformulier in om met de begeleiding te beginnen

Wilt u gebruikmaken van ouderbegeleiding door ons in te schakelen voor gezinsondersteuning? Plan dan een afspraak in met onze gezinsondersteuner door ons contactformulier in te vullen. Wij helpen u rust in uw huis te krijgen en de problemen die u met uw gezin ervaart op te lossen. Schakel ons in voor de hulp aan huis die uw sfeer in uw gezin verbetert!